Pain and Gain: Cum a pus Mark Wahlberg 18 kg de muschi in 2 luni
Daca stau bine sa ma gandesc nu prea am vazut poze cu Mark Wahlberg sau Dwayne Johnson "The Rock" - out of shape, poate au mai existat mici scapari, insa in general s-au mentinut intr-o forma destul de buna, Mark fiind chiar destul de renumit la capitolele biceps, piept si abdomen, iar despre Dwayne nu cred ca mai este nimic de adaugat.
Mark Wahlberg, inainte sa devina cunoscut ca si actor, a trait o poveste clasica a tipilor fara scop in viata in America, sentinte, incarcerare, puscarie, influente negative pe la toate colturile, cutitari seara in parcare... thug life!
Ca sa o scurtam, ca nu ne intereseaza prea mult tineretea lui "Marky Mark", el a intrat in sala de forta pe la 16 ani, si de atunci a ramas dependent de sportul cu greutati, chiar daca a trecut intre timp prin etapele de rapper (sigur si-ar dori sa scoata faza asta din CV), model pentru Calvin Kelin si prin anii '90 s-a apucat de actorie. In principiu, antrenamanetele la sala l-au tinut departe de "lumea intunecata a strazii" si i-au oferit alternativa unui stil de viata adecvat.
Pain and Gain sau cum sa cresti rapid in masa musculara pentru un rol de culturist profesionist
In noul sau film, "Pain and Gain", Mark Wahlberg trebuie sa il joace pe culturistul Daniel Lugo, iar pentru asta sursele citeaza ca a fost nevoit sa isi schimbe complet rutina obisnuita si sa manance de 10 ori pe zi, de aici rezultand ca se trezea inclusiv pe timpul noptii pentru a luat cateva mese sau shake-uri.
Nu stiu cat de motivational este pentru noi, oamenii obisnuiti, pe care nu ii asteapta la capatul cursei un CEC baban de cateva milioane de dolari, dar il putem privi aceasta provocare a lui Mark ca pe o poveste de succes si de depasire a capacitatilor. Asta cu atat mai mult cu cat Wahlberg jura cu mana pe suflet ca nu a luat nimic dubios si ca si-a pastrat aceeasi naturalete a dezvoltarii musculare ca si pana atunci. Asa ca lasati-va sprancenele jos ca baiatul e 100% natural... so he says!
Totusi, Mark a fost ajutat o echipa de nutritionisti, a scos si el ceva informatii esentiale in urma colaborarii recente cu GNC pentru noua sa linie de suplimente, si sa nu uitam ca il avea alaturi pe platoul de filmare pe Dwayne "The Rock" Johnson, un fizic cel putin impresionant daca nu si intimidant, ce ziceti de asta ca motivatie?
Cum a pus Mark Wahlberg 18 kg de masa musculara in 2 luni?!
Ca principii de antrenament, Mark Wahlberg nu se foloseste de cine stie ce tehnici si alege sa se antreneze in viteza si greu. Ridica mult, nu isi antreneaza abdomenul separat (deci tabla de sah de pe burta nu necesita antrenament de abodmen??... pentru "Pain and Gain" se zice insa ca ar fi depus niste eforturi pentru a-l introduce in program) si se pare ca decat sa faca cardio prefera sa priveasca cum creste iarba! :)
Poate ca pana aici nu arata chiar ca cel mai bun exemplu, insa eu zic ca merita sa analizam sursele disponibile de informatie care ne-ar putea elucida in legatura cu felul in care a pus el cam 18 kg de muschi in 2 luni!
Ca forma de cardio, Mark Wahlberg a ales boxul, cel care iti formeaza un corp nici prea masiv, nici prea suplu. Sacul tip para (speed bag), sacul cu doua capete si sacul suspendat l-au ajutat sa isi dezvolte forta si viteza si niste tehnici de box fara saci i-au dezvoltat partea de anduranta.
Alaturi de acest antrenament cardio, Mark executa si 30-40 de minute de antrenament de forta si cu asta nu prea se juca, cu repetari multe, tonifiere etc.
Antrenamentul lui Mark Wahlberg
- Luni: biceps, picioare, spate
- Marti:triceps, piept, umeri
- Miercuri: biceps, picioare
- Joi: pauza
- Vineri: pauza
- Sambata: biceps, picioare, spate
- Duminica: triceps, piept, umeri
3 zile de antrenament/2 zile de pauza/3 zile de antrenament/ 2 zile de pauza samd.
Ziua 1 – picioare, spate, biceps
- Fandari cu gantere – 4 seturi * 8-12 repetari
- Flexii biceps femural – 4 seturi * 8-12 repetari
- Genuflexiuni – 4 seturi * 8-12 repetari
- Ramat din aplecat – 4 seturi * 8-12 repetari
- Tractiuni – 4 seturi * 8-12 repetari
- Flexii biceps – 4 seturi * 8-12 repetari
Ziua 2 – piept, umeri, triceps
- Impins la banca orizontala – 4 seturi * 8-12 repetari
- Impins cu gantere in plan inclinat – 4 seturi * 8-12 repetari
- Extensii pentru triceps cu bara Z din culcat (skullcrusher) – 4 seturi * 8-12 repetari
- Extensii triceps la caluri – 4 seturi * 8-12 repetari
- Impins in stil Arnold din asezat – 4 seturi * 8-12 repetari
- Fluturari la cablu – 4 seturi * 8-12 repetari
- Flotari – 3 seturi pana la epuizare
Ziua 3 - picioare, spate, biceps
- Fandari cu gantere – 4 seturi * 8-12 repetari
- Flexii biceps femural – 4 seturi * 8-12 repetari
- Genuflexiuni – 4 seturi * 8-12 repetari
- Ramat din aplecat – 4 seturi * 8-12 repetari
- Tractiuni – 4 seturi * 8-12 repetari
- Flexii biceps – 4 seturi * 8-12 repetari
- Doua zile pauza si repeta ciclul.
Antrenamentul lui Dwayne "The Rock" Johnson
Antrenamentul lui arata mai conventional, antrenamentele lui presupuneau executia unei singure grupe pe zi.
- Luni: umeri & trapez
- Marti: spate
- Miercuri: pauza
- Joi: picioare
- Vineri: brate
- Sambata: piept
- Duminica: pauza
Luni: Umeri
- Impins la cadrul Smith – 3* 21
- Superset - Ridicari laterale cu gantere & ridicari in fata cu gantere – 3* 8
- Fluturari inverse din aplecta la cablu – 5* 12, 10, 8, 6, 4
- Ridicari de umeri – 5* 12, 10, 8, 6, 4
- + un aparat special pentru gat (4-Way Neck Machine) – 4* 12
Marti: spate
- Tractiuni la helcometru cu priza larga – 5* 12, 10, 8, 6, 4
- Tractiuni la helcometru cu priza ingusta – 5* 12, 10, 8, 6, 4
- Ramat la aparat cu un singur brat – 4* 12
- Hiperextensii – 4* 15, 15, 12, 12
Joi: Picioare
- Presa pentru picioare – 4* 25, 20, 18, 16
- Fandari la cadrul Smith – 4* 8
- Flexii biceps femural – 4* 12, 10, 8, 6
- Ridicari pentru gambe din asezat – 6* 6
Vineri: brate
- Flexii biceps cu gantere – 5* 12, 10, 8, 6, 4
- Flexii bice ps la aparat – 6* 12, 10, 8, 6, 21, 21
- Extensia tricepsului la cablu – 5* 12, 10, 8, 6, 20
- Extensia tricepsului deasupra capului la cablu – 4* 12, 10, 8, 20
- Extensia tricepsului la cablu cu priza inversa – 2* 15
Sambata: piept
- Impins cu gantere in plan inclinat – 5* 12, 10, 8, 6, 4
- Impins cu gantere la banca orizontala – 5* 12, 10, 8, 6, 4
- Superset - Fluturari la cablu & flotari – 4* 15
- Flotari – 4* 15
Cand am mentiont cele 21 de repetari ma refeream la clasica tehnica "21": 7 repetari in jumatatea superioara, 7 in cea inferioara si 7 complete.
Acestea fiind spuse, ramane de analizat obiectiv cat de veridice sunt aceste antrenamente, caci dupa parerea mea parca lipsesc exercitii de baza, iar gurile rele ar spune ca recordul de a castiga 18 kg de muschi in 2 luni nu este chiar la indemana oricarui amator "curat", fie el si amator de Hollywood... Voi ce ziceti?
Profile si galerii foto
La sectiunea special dedicata profilurilor le poti analiza datele atropometrice si pozele ce prezinta evolutia amandurora, Mark Wahlberg si Dwayne "The Rock" Johnson.
publicat de shift
42 comentarii. Posteaza un comentariu
|
31-01-2013 19:14 de adi123
antrenamentul lui the rock mi se pare bun.
|
|
31-01-2013 20:24 de adi123
actorii reusesc sa dea jos sau sa puna intr-un timp foarte scurt kg. totul se datoreaza nutritionistilor si probababil medicamentatiei.
|
|
31-01-2013 21:16 de Anonim
Si probabil suplimentatiei Adi.
|
|
31-01-2013 23:37 de adi123
nu exista cuvantul "suplimentatie" ) suplimentele nutritive fac parte din nutritie.
|
|
01-02-2013 12:09 de shift
Adi, exista chiar o carte "Suplimentatia in fitness si bodybuilding"
|
|
01-02-2013 12:25 de basu
Mai Adi mai ...
|
|
01-02-2013 13:12 de adi123
ok, nutritie=alimentatie+suplimentatie?
|
|
01-02-2013 14:54 de alekzu
de cand asteptam acest articol ms !
|
|
01-02-2013 19:44 de Anonim
Nu ai inteles. Problema nu este ca suplimentatia nu face parte din nutritie ci aceea ca exista ca parte distinca a nutritiei inclusiv ca , cuvant. Nu este obligatoriu (si deloc logic) sa faca parte din nutritie. Este optionala.
|
|
02-02-2013 08:31 de FANI
geme de stero ...traiesc in patria lor... adica ai mierea pe degete si nu te lingi ...
|
|
02-02-2013 11:17 de adi123
nu e neaparat. eu din ce am vazut familiile americane asigura o buna crestere a copiilor de mici. nu ca la noi, o farfurie de bors si gata masa. plus ca acolo se pune foarte mare accent pe sport pentru tineri. e raiul pe pamant acolo. daca mai ai si genetic bun e imposibil sa te ratezi in viata.
|
|
02-02-2013 21:20 de shift
Adi, come on, man! Sunt un popor obez! Cate familii de obezi nu
sunt, de nesimtiti efectiv. Tin minte la o emisiune cum a fost prezentat cazul unui copil obez, morbidly obese! Ei bine afla ca maica-sa, obeza si ea desigur, fiind sfatuita sa nu mai tina in casa dulciuri si alte tentatii care ii omorau copilul pe zi ce trece, a comentat: "adica va trebui si EU sa renunt la placerile mele??". Si asa sunt multi! Traiesc unii cu ceilalti si se distreaza mancand, se dezgusta unul pe celalalt si probabil se intrec in cine traieste mai mult.
AI dreptate in legatura cu programele sportive si cat de mult pun ei accent pe asemenea activitati, insa ele nu ating grosul populatiei.
|
|
03-02-2013 14:12 de adi123
ma refeream strict la cei care vor sa faca sport cei neinteresati normal ca sunt obezi.
exemplul personal: eu am fost de mic interesat de sport, chiar la un moment dat am si practicat vreo cateva luni. am fost nevoit sa renunt din cauza lipsei de mancare. in liceu de asemenea vroiam sa fac sport insa nu aveam terenuri la dispozitie, iar la scoala desi era terenul gol, ne alungau profesorii. acelasi lucru se intampla mai tarziu, mergeam la scoli pe terenuri de fotbal iar paznicii chemau politia sa ne dea afara. incetand la un moment dat sa mai fac miscare, am inceput sa acumulez grasime
nu am vazut nicaieri o astfel de mentalitate anti-sport cum e in romania. sportul pana la urma insemana sanatate, sportul te educa.
|
|
05-02-2013 19:25 de Anonim
Perfect adevarat , la cat se investeste acolo in medicatie si servicii sociale au cea mai mare rata de mortalitate. Societatea aia functioneaza extrem de prost din acest punct de vedere.
|
|
07-02-2013 08:46 de Anonim
cum sa pui 18 kg muschi in 2 luni fara "upgrade"?
a da ,a mancat mult, cate 10 mese pe zi, asa se explica.
hai sa fim seriosi.............
|
|
07-02-2013 13:33 de Anonim
Cu MArk e simplu cum a pus acele kg! Are LINIE de proteine .Si-a creeat Brand de Proteine si sunt chiar bune la gust si ca formula!Bravo lui!
|
|
07-02-2013 16:51 de Anonim
Mai eu an citit si m-am interesat , nu NOUA LUNI ci DOUA LUNI, a fost si la STIRI si LA TV , si in presa si pe net...DOUA LUNI 18 kg de muschi, deci de unde ati scoso voi cu 9 luni???
Dupa care de unde ati scos antrenamentul lui???? Hai sa fim seriosi, el a reusit numa prin nutritie aici ma refer la nutritionisti , si mancare din 2-2 ore ....Parerea mea este ca sigur a bagat si altceva nu numa pudra si mancare.....
|
|
07-02-2013 16:51 de artx3d
Fara suparare dar antrenamentuL de 3 ori pe saptamana pentru biceps este aiurea. Este umflat desigur cu creatina si proteine dar fara sens, nu are nici o forma. Probabil ca a pus 5 kg muschi si restul ....grasime.
Prefer articole legate de sportivi adevarati nu de actori de 2 bani. De exemplu prefer ceva cu Greg Plitt
|
|
07-02-2013 17:19 de Anonim
oricum ai dao , daca mananci 10 mese pe zii iar unele le iei la 2 3 dim ,plus shakeuri , o sa te faci mare, si cand zic mare ma refer la latine si restu populatiei care sufera de obezitate pt ca , corpul tau nu are cum sa arda atatea calorii atat de repede ...........parerea mea e ca raspunsul a 18 kg de muschi in 9 luni sta in seringi
|
|
07-02-2013 17:54 de shift
Buna, artx3d
Asa cum am si declarat, antrenamentele nu sunt semi-oficiale, or mai fi fost scurgeri de informatii, stiti voi. Din acest motiv am si zis sa le supunem criticilor personale. Desigur, nu numai antrenamentul sau poate ridica spraceana, ci si "naturaletea" lui. Fiecare alege sa creada ce vrea, nu este un exemplu nici daca ar fi 100% natural... parerea mea, din nou. Au iesit chiar si clipuri pe youtube in care se contesta rezultatele lui.
Antrenamente cu fitnessisti am tot postat, normal ca interesul este mai mare pentru ceva realizabil pentru noi toti, insa aceste 18 kile in doua luni au starnit cateva intrigi printre noi si de ce sa nu dezbatem?
Btw, creatina si proteinele nu determina ca organismul tau sa creasca in special in grasime. Nu mai are sens confuzia intre steroizi si suplimente nutritive!
Anonim, multumesc pentru remarca, sunt doua luni, intr-adevar. Nu puteam sa decid ce suna mai spectaculos: 2 luni sau 9 saptamani (ca de fapt asta este cifra vehiculata) si a iesit prostia. My bad! Si, din nou, intre ce declara el si realitate probabil ca e o cale lunga si plina de testosteron... Dar na, de dragul promovarii banuiesc ca oricine ar alege sa starneasca valvataie cu informatii incredibile! Din nou, antrenamentele nu sunt oficiale, am zis doar sa adunam pareri din ce am gasit pe site-urile din strainatate.
|
|
07-02-2013 19:32 de basu
Cu siguranta in spatele acestui nemaiponit succes al sau obtinut in 2 sau 9 luni sunt multe secrete. Unele din alea cu care eu personal nu sunt de acord, au fost folosite si de alte vedete americane care s-au culcat pusti si s-au trezit barbati foarte mortali cu pectorali sexy. Sigur ca se poate dezbate problema dar atat timp cat acele ''secrete'' nu devit mai putin spre deloc secrete nu stiu ce vom dezbate.
Si da, America se afla in mijlocul unei crize crunte de obezitate si rezistenta la insulina. E rau ce se petrece in America.
|
|
07-02-2013 19:32 de sherry
totul se rezuna la doi factori alimentatia plus medicamentatia scurt si la obiect daca cei care au tot ce le trebui, restul muritorilor ce sa mai zicem?!
|
|
07-02-2013 21:50 de Alin
Ce conteaza ca lipsesc asa zisele exercitii "de baza" daca sunt inlocuite cu altele mai bune?
|
|
08-02-2013 09:47 de DeGustibus
Dragi confrati, lasati marketingul. Fiecare dintre noi are un genetic si un raspuns propriu. Asta e LEGE! ca sa depasesti pragul normalitatii date de ceea ce esti prin nastere, trebuie sa depui eforturi destul de mari, si in speta FINANCIARE! ai nevoie de timp liber, deci bani ca sa nu stai 10-11 ore la munca pt un salar de c...t. Apoi mancarea, fugi dupa ea, nu peste tot e de calitate si COSTA. Sala si antrenamentul se regleaza in timp dupa tatonari. NU EXISTA rutine universale. Unul are un raspuns mai bun la ceva, altul la altceva si pentru toti corpul se adapteaza deci trebuie sa rotesti: exercitii, alimentatie. Nu este usor deloc. Pentru ca multi ne dorim sa fim ceea ce realitatea noastra nu ne permite. Si ori fortam ori apelam la steroizi. Depinde de fiecare cum se simte in pielea lui. Suntem presati de imaginile fortate in media de barbati cu trupuri perfecte si femei superbe. Ne cam departam insa de natural. In fond... totul e pentru a face banul sa umble. Ar trebui sa ne axam pe miscarea ca forma de sanatate si sa ignoram ce ni se baga pe gat in fiecare zi de mass-media.
|
|
08-02-2013 16:28 de Anonim
ok bine...mai bine ne spuneati si noua cura de stero pe care a luat-o impreuna cu antrenam + nurtitie...
|
|
08-02-2013 21:57 de adi123
in 2 luni mi se pare imposibil fara sa apeleze la ceva "ajutoare". 9 luni mai ziceam, dar 2 e prea de tot.
|
|
08-02-2013 22:13 de basu
@ Anonim : Pai nu o stim ca ti-am spune-o. Cati oameni din lumea asta crezi ca o stiu.
|
|
04-03-2013 21:33 de bdy
Ntrenamentul lui 'the rock' e cel mai ok, acopera aproape toti muschii, acelasi antrenament il practic si eu de un an jumate (cu mici schimbari uneori) se vad rezultate ! o sa fie super si filmul !
|
|
10-03-2013 15:29 de Geox9998
Luni: biceps, picioare, spate
Marti:triceps, piept, umeri
Miercuri: biceps, picioare
Joi: pauza
Vineri: pauza
Sambata: biceps, picioare, spate
Duminica: triceps, piept, umeri
CEL MAI BUN ANTRENAMENT PT. ENDOMORPHI SI MAI ALES PT. CEI CU FIZIC GEN "BULK" .
|
|
12-04-2013 11:52 de remus_ny
The rock: luni steroizi marti steroizi miercuri pauza jois steroizi si vineri iar steroizi
|
|
03-05-2013 21:46 de Anonim
copii , depinde si de genetic , eu am pus intr o luna 5 kg din care jumatate muschi , eu amator , dar cu tot ce iti trebuie la nas plus sfaturi de la nutritionisti si antrenori de elita, care iti spun exact ce si cum sa te antrenezi , treaba nu sta chiar asa cum cred amatorii
|
|
05-06-2013 12:54 de alex
am facut la 16 ani 5 luni de sala , mi'am nenorocit coloana, umerii, si spatele in unele locuri...mai bine faceti fitness, flotari, inot. am 20 ani, 1.87inaltime si 83kg, lumea inca ma mai intreaba daca fac sala,nu mi'au scazut muschii, sala 3 zile 1 pauza 2 ore, fara nici o proteina
|
|
07-06-2013 15:51 de jackd
La banii lui iti dai seama ca a bagat cea mai buna mancare,nu pui d avicola :d sau ideal protein. Și un 'ajutor' tot a luat el,dar nu ar spune desigur. Lumea cand aude 'steroizi' se gandeste la heroina sau potiuni magice. Si steroizii luati sub supravegherea unui medic specialist sunt ok. The Rock are si genetic si background atletic. Cred ca era la sala cand l-au sunat pentru rol :-):-)
|
|
07-06-2013 15:59 de jackd
The rock asta NU trage bine. Azi triceps, maine piept, poimaine umeri. Impins 3 zile consecutiv si intr-o ordine aiurea. Un pro ar fi stiut mai bine, deci rutina lui e falsa, inventie a presei!
|
|
09-06-2013 10:32 de Anonim
Baietzi sa fim serios asta iese 500g pe zi mai ales masa musculara sa fim serios...sa fi fost asta natural dak ajungea in +3kg era rugaciune lu dumnezeu!!!
|
|
26-07-2013 17:46 de Anonim
Mark Walhberg a pus 18 kg de aberatie totala in 2 luni.
Putea sa manance si de 24 de ori pe zi, sa bea 10 shake-uri proteice, sa stea 6 ore la sala.
NU SE POT PUNE 12 KG de muschi in 2 luni sa fie clar orice ai face tu.
In cel mai bun caz, a pus 1 kg de muschi si 11 de grasime
|
|
06-08-2013 16:13 de Cristi7
Eu nu inteleg,cum puteti sa-i ridicati in slavi pe cacatii aia de americani,ca ei sunt sanatosi sunt un rahat,ca au aproape cea mai mare rata a obezitatii din lume!
Si,de asemenea nu inteleg cum puteti spune ca in Romania nu esti lasat sa practici sport,mai ales daca vrei il poti practica ,sau cel putin adi vorbeste in numele tau,ca nu la toti se intampla la fel. Cautati pe gugal,tot ce au facut americanii,toata tehnologia lor e furata de la Nemti,mai ales proiectul NASA cu rachete pe luna si etc!!
|
|
06-08-2013 22:47 de shift
Cine ii ridica in slavi? Incearca sa te exprimi si tu cu mai multa decenta, te rog. Si Adi, da, este destul de inversunat uneori.
Cat despre rata obezitatii americanilor, nu o putem contesta, asa cum nu putem contesta nici faptul ca se duc incontinuu campanii ample pentru schimbarea mentalitatii. La noi din pacate nu vezi atacuri pe toate planurile, inca suntem la capitolul "fumatul dauneaza grav sanatatii".
|
|
24-12-2013 14:29 de Dimake
Cand am mentiont cele 21 de repetari ma refeream la clasica tehnica "21": 7 repetari in jumatatea superioara, 7 in cea inferioara si 7 complete. Cum adica cate 7 repetari pt fiecare parte.
|
|
22-03-2014 22:25 de Valter
Multi vad putini cunosc!Pt.nestiutori e normal,18kg in 2 luni,dar pt cine stie un pic de anatomie nu e posibil.Ma rog,unii se abtin de a comenta!
|
|
10-07-2014 01:56 de Anonim
pt anonimul prost care zice ca a pus 5 kile jumate de MUSCHI intr-o luna:
bai boule in primul rand din alea 5 kg 2 sunt grasime. 2 - ala a pus 9 pe luna. 3- fac pariu ca dupa alea 5 kg ai stagnat.asa ca du te si uite te la desene si nu mai spune ca e posibil sa pui 18kile in 2 luni. CE DEPASESTE O CRESTERE IN MASA (NU GRASIME) DE 3 KG PE LUNA ESTE O CRESTERE INFLUENTATA DE HORMONI ARTIFICIALI (hgh, insulina, testo etc)
|
|
06-04-2015 13:24 de Anonim
foarte sexy barbat :3
|
Posteaza un comentariu
| |
Sondaj:
Ce tip de antrenament preferi?
|