Pagina 1 din 1
Mihai93
Junior member 12 mesaje
|
Palpitatii la inima?
scris pe 14 apr 2011 14:15 de Mihai93
Buna sunt incepator am 18 ani fac sala de 8 luni cu mici pauze am 73 de kg si am inceput sa iau Super Pump 250 de la gaspari nutrition contine oxid nitric imi da o forta incredibila e super tare doar ca nu stiu daca este normal sau nu sa imi bata inima mai repede decat trebuie la sala cand fac efort imi bate destul de tare dar si dupa 3-4 ore dupa sala inima persista sa bata mai puternic decat ar trebui si va intreb asa este normal sau nu?
Astept un raspuns va multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie!
|
sus |
|
gino27
Veteran member 175 mesaje
|
Re: Palpitatii la inima?
scris pe 14 apr 2011 14:23 de gino27
Buna sunt incepator am 18 ani fac sala de 8 luni cu mici pauze am 73 de kg si am inceput sa iau Super Pump 250 de la gaspari nutrition contine oxid nitric imi da o forta incredibila e super tare doar ca nu stiu daca este normal sau nu sa imi bata inima mai repede decat trebuie la sala cand fac efort imi bate destul de tare dar si dupa 3-4 ore dupa sala inima persista sa bata mai puternic decat ar trebui si va intreb asa este normal sau nu?
Astept un raspuns va multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie! si mie mi se intampla asta cand iau ceva pe baza de n.o.concluzia:ia altceva care nu e pe baza de n.o(parerea mea) pana te mai obisnuiesti cu sala.
go hard or go home!!!
|
sus |
|
drakee
Veteran member 172 mesaje
|
scris pe 14 apr 2011 14:43 de drakee
e normal,asa mi se intampla si mie :d
|
sus |
|
Mihai93
Junior member 12 mesaje
|
scris pe 15 apr 2011 01:30 de Mihai93
Pe mine m-au speriat altii din sala care au mai luat alte suplimente gen super pump tot pe baza de N.O au luat NO-EXPLODE de la BSN si au zis ca ei nu au patit asa si ca nu e bine etc....
|
sus |
|
nicu_ivan
Expert member 899 mesaje
|
scris pe 15 apr 2011 14:43 de nicu_ivan