Pagina 1 din 1
Rh2g
Newbie 4 mesaje
|
Stagnare
scris pe 9 nov 2016 19:14 de Rh2g
Salutari tuturor.
Am sa incep intr-o maniera culta prin a ma prezenta mai intai.
Ma numesc Denis (Nu am putut pune acest nick name la profil, nu stiu din ce cauza nu ma lasa sa creez contul cu nickul Denis),am varsta de 20 de ani,greutatea de 70 Kg , intaltime 175 cm si locuiesc in Timisoara.
Momentan sunt student in anul 2 la IT(Programare aplicata).
Am dat de o problema cred, majora sa spunem.
Am inceput sa stagnez si nu imi prea place ideea asta.
Nu e din cauza exercitiilor deoarece le schimb cand trebuie.
Nu e nici din cauza greutatii sau a seriilor, deoarece imi notez totul pe un caiet, imi urmaresc progresul stau bine si aici.
Incep prin a va spune programul meu.
Luni - Piept
Marti - Picioare+gambe
Miercuri - Biceps+Triceps(Paralel)
Joi - Umar+Trapez
Vineri - Pauza
Sambata - Spate+Lombari+Abdominal
Duminica - Pauza, acesta este vechiul program deoarece astazi l-am modificat putin si suna cam asa,
Luni - Piept
Marti - Picioare+gambe
Joi - Pauza
Vineri -Umar+Trapez
Duminica - Pauza
Va dau un exemplu, cum lucrez pieptul asa lucrez si restul grupelor(seriile si super-setul)
1] Impins orizonatal gantera 2 Serii incalzire dupa care (4*10,9,8,8repetari) [Mentin greutatea pe percursul tuturor seriilor,gantera de 26KG],
2] Impins vertical gantera 1 Serie incalzire dupa care(4*,10,10,7,7repetari)[Mentin greutatea pe parcursul tuturor seriilor,gantera de 28kg],
3] Push machine 1 serie incalzire dupa care(4*10,8,8,7) cu 60kg,
4] Fluturari scripete 1 serie incalzire dupa care(4*10,9,9,7) 6 discuri,
5] Fluturari vertical gantera 1 serie incalzire dupa care (4*10,8,8,6) 18 kg,
6] Pull over,1 serie incalzire dupa care (4*10,8,8,6) 24 Kg.
Ok, si dupa care la sfarsitul fiecarui exercitiu ma bufneste si fac mereu inca un super set cu jumate din greutatea initiala.
Pauza intre serii fac intre 45-60 sec si intre exercitii de 3 minute.
Alimentatia, va dau exemplul de astazi.