Nairda
Newbie 1 mesaje
|
Luare in greutate
scris pe 28 apr 2011 16:00 de Nairda
Buna ziua. Sunt nou pe acest forum, insa am aruncat un ochi pe ici pe colo sa vad subiectele de discutie. Am vazut multe pareri pro si contra despre care produse sunt bune de luat si care nu, ce alimentatie trebuie sa avem si ce nu etc-uri din astea. Mai intai am sa fac o mica introducere despre mine si scopul meu cu acest post ( Scuzele mele daca acest subiect a mai fost deschis si discutat si am postat aiurea, insa timpul nu mi-a permis sa aprofundez cautarile ). So..here we go: am 29 de ani ( peste 2 zile ), 1.93 m inaltime si 71 kg. De curand, luandu-ma cu niste colegi care fac sala deja, m-am gandit ca totusi ar merge si putin antrenament pentru corp ( tin sa precizez ca MISCARE fac foarte multa in fiecare zi, sunt inginer consutrctor si fac zilnic kilometri intregi de miscare...miscare ...si iarasi miscare si stress psihic maxim ). Vreau sa ma apuc de sala, pentru moment de trei ori pe saptamana. Ideea este ca as vrea mai intai sa iau in greutate, pentru a avea si ce sa lucrez la sala. De mancat mananc destul de bine ( de regula la pranz si seara pentru ca dimineata nu prea apuc sa mananc ). Pe parcursul zilei intre mesele principale ( ale mele ) mai am si alte "gustari" gen : shaworma, ciocolata, iaurt etc-uri . "Problema" mea este ca nu iau in greutate deloc. Tot ce mananc ARD in santier prin "plimbarile" mele kilometrice din fiecare zi.
In fine, intrebarea este: ce suplimente as putea lua pentru a lua in greutate. Mananc carne in fiecare zi, mananc cate o paine la fiecare masa si de obicei mi se face foame cam la doua-trei ore maxim dupa ce am mancat. Sunt perioade cand imi satisfac necesitatile de mancare de fiecare data cand mi-e foame. Insa nimic, nu depun nimic.
Daca este cineva care a fost in situatia mea sau similiara ( identica cu a mea nu cred ) si poate sa imi dea ceva sfaturi.