Pagina 1 din 1
Incepat0r
Newbie 7 mesaje
|
Incepator
scris pe 9 nov 2012 11:57 de Incepat0r
Va salut.Sunt un incepator in acest sport insa am citit mult si de pe acest forum inainte de inregistrare iar acum 2 saptamani m`am hotarat sa reincep mai serios dupa ce am mai facut 3 luni in trecut insa fara un program alimentar sau suplimente dar pot spune ca am fost multumit de rezultate(am incarcat si o fotografie).
In aceste 2 saptamani de cand am reinceput am pus 3 kg pe mine(de la 62.3 la 65.2) si am consumat o cutie de 3kg de GFX8.(cca. 200g/zi).In zilele urmatoare vreau sa imi comand o galeata de GFX8 de 5kg care sa ma tina o luna +vitamine si minerale Dynamite Pak.M`am gandit si la amino2700 dar sunt nehotarat..ma gandesc ca de banii acestia mi`as cumpara mai bine mancare bogata in proteine si carbohidrati.
Ce credeti?Sunt potrivite pentru mine?Ar trebui sa schimb ceva?Sa adaug ceva?
418933_269714416470467_1641724926_n.jpg (513.78 KB)
Editat de WebMaster pe 9 nov 2012 17:13
|
sus |
|
Incepat0r
Newbie 7 mesaje
|
Re: Incepat0r
scris pe 9 nov 2012 11:59 de Incepat0r
Programul meu de antrenament este:
Luni:
piept+partea din fata si laterala a umerilor + trapez
Marti:
spate+partea din spate a umerilor+ abdomene
Miercuri:
coapse+gambe
Joi:
pauza
Vineri:
biceps+triceps+antebrat
La grupele mari fac cate 4 exercitii-3 serii-6-12 repetari despre care mi s`a spus ca este bun.(Este alcatuit de mine)
|
sus |
|
Gilu
Expert member 7216 mesaje
|
scris pe 9 nov 2012 12:06 de Gilu
Va salut.Sunt un incepator in acest sport insa am citit mult si de pe acest forum inainte de inregistrare iar acum 2 saptamani m`am hotarat sa reincep mai serios dupa ce am mai facut 3 luni in trecut insa fara un program alimentar sau suplimente dar pot spune ca am fost multumit de rezultate(am incarcat si o fotografie).