Pagina 1 2 din 2
Danny98
Newbie 3 mesaje
|
Program antrenament
scris pe 21 iul 2014 12:27 de Danny98
Buna ziua!
Doresc sa va cer parerea in legatura cu urmatorul program de antrenament:
Luni:Piept + Triceps.
Miercuri:Picioare + Umeri.
Vineri:Spate + Biceps.
Exercitii:
Piept:Impins cu bara inclinat(4 seturi),Impins cu gantere orizontal(3 seturi),fluturari(3 seturi).
Triceps:Extensii cu un brat cu gantera(3),Extensii cu haltera din culcat(4),Flotari inverse pentru triceps(3).
Umeri:Impins de la umeri cu gantere(3),Ridicari laterale cu gantere(4),Ridicari prin fata cu gantere(4).
Picioare:Fandari cu gantere(3),Ridicari pe varfuri cu gantere(4),Genuflexiuni(3).
Spate:Tractiuni la helcometru(4),Ramat cu gantera(3),Indreptari(3).
Biceps:Tractiuni la barbie cu priza ingusta(4),Flexii cu haltera(3),Flexii hammer(4).
Cu ce as putea inlocui indreptarile?Deoarece nu prea pot sa le fac corect si mi-e frica sa mai incerc.
Sunt incepator,fac sala de o saptamana.
Multumesc!
Editat de shift pe 21 iul 2014 14:57
|
sus |
|
rlewandowski
Junior member 31 mesaje
|
Re: Program antrenament
scris pe 21 iul 2014 19:03 de rlewandowski
Buna ziua!
Exercitii:
Piept:Impins cu bara inclinat(4 seturi),Impins cu gantere orizontal(3 seturi),fluturari(3 seturi).
Triceps:Extensii cu un brat cu gantera(3),Extensii cu haltera din culcat(4),Flotari inverse pentru triceps(3).
Umeri:Impins de la umeri cu gantere(3),Ridicari laterale cu gantere(4),Ridicari prin fata cu gantere(4).
Picioare:Fandari cu gantere(3),Ridicari pe varfuri cu gantere(4),Genuflexiuni(3).
Biceps:Tractiuni la barbie cu priza ingusta(4),Flexii cu haltera(3),Flexii hammer(4).
Cu ce as putea inlocui indreptarile?Deoarece nu prea pot sa le fac corect si mi-e frica sa mai incerc.
Multumesc!
De unde ai luat programul? observ ca la piept nu ai impins orizontal cu bara ci doar impins orizontal cu ganterele!
Din nou la triceps nu ai mentionat impins cu priza ingusta si poti adauga flotari la paralele sunt foarte bune!