Pagina 1 din 1
Corky
Junior member 18 mesaje
|
Piept
scris pe 20 iun 2006 20:08 de Corky
Ce fel de exercitii trebuie sa fac ca sa iasa in evidentza linia aceea dintre pectorali, ca la cat am tras
am vz ca am luat in masa doar la baza acestora si putzin spre umar;io fac numa impins cu bara, si putzin la aparat , dati-mi si mie un sfat cam ce fel de exercitii ash trebui sa fac, si daca sa maresc din ce in ce mai mult greutatea, sau la ramana constanta, pls (p.s. luatzi-ma ushor ca inca sunt incepator lol )
|
sus |
|
OuTKasteD
Expert member 627 mesaje
|
Re: Piept
scris pe 20 iun 2006 22:08 de OuTKasteD
poti incerca impins la piept cu priza ingusta,este la sectiunea antrenament pe site la noi un mod de exercitiu,pentru evidentierea santului pectoralilor,l-ai putea incerca.
I love to pump crack, love to stay strapped.
|
sus |
|
Manasel
Veteran member 189 mesaje
|
scris pe 20 iun 2006 22:33 de Manasel
Ce fel de exercitii trebuie sa fac ca sa iasa in evidentza linia aceea dintre pectorali, ca la cat am tras
am vz ca am luat in masa doar la baza acestora si putzin spre umar;io fac numa impins cu bara, si putzin la aparat , dati-mi si mie un sfat cam ce fel de exercitii ash trebui sa fac, si daca sa maresc din ce in ce mai mult greutatea, sau la ramana constanta, pls (p.s. luatzi-ma ushor ca inca sunt incepator lol )
mane incearca sa faci piept cu ganterele ca ti-l mai aduna.o sapt cu gantere o sapt cu bara
Get Big or Die Tryin'
|
sus |
|
crespo
Expert member 754 mesaje
|
Re: Re: Piept
scris pe 20 iun 2006 23:30 de crespo
poti incerca impins la piept cu priza ingusta,este la sectiunea antrenament pe site la noi un mod de exercitiu,pentru evidentierea santului pectoralilor,l-ai putea incerca.
impinsu cu priza ingusta e pt triceps,pt santul pieptului fluturari cu gantere
I'M A KING
|
sus |
|
OuTKasteD
Expert member 627 mesaje
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piept
scris pe 21 iun 2006 11:27 de OuTKasteD
Corect,dar el a sarit pe mine ca nu e bun deloc pentru piept.
|
sus |
|