Pagina 1 din 1
KiSsSian
Senior member 121 mesaje
|
Orez
scris pe 2 iul 2013 19:06 de KiSsSian
Salutare tuturor ! Sunt incepator in ale gatitului si vreau sa stiu si eu cum va gatiti orezul ca garnitura la carne cat mai sanatos... deoarece as vrea sa reduc cat pot consumul de cartofi prajiti. Mama mea nu stiu cum face dar il face gras ... tot timpul cand il reincalzesc raman balti de grasime .. si adauga si carne ... eu vreau sa fie o simpla garnitura care sa o fac rapid .
|
sus |
|
Andrei24
Junior member 35 mesaje
|
Re: Orez
scris pe 2 iul 2013 19:18 de Andrei24
Salutare tuturor ! Sunt incepator in ale gatitului si vreau sa stiu si eu cum va gatiti orezul ca garnitura la carne cat mai sanatos... deoarece as vrea sa reduc cat pot consumul de cartofi prajiti. Mama mea nu stiu cum face dar il face gras ... tot timpul cand il reincalzesc raman balti de grasime .. si adauga si carne ... eu vreau sa fie o simpla garnitura care sa o fac rapid . Eu il fierb in apa cu sare si rar pun o jumatate de cub de maggi...uneori mai amestec orezul fiert cu un mix de legume care a fiert separat si cam atat,fara ulei fara grasimi.
|
sus |
|
raduroberti
Expert member 1070 mesaje
|
scris pe 2 iul 2013 23:59 de raduroberti
Salutare tuturor ! Sunt incepator in ale gatitului si vreau sa stiu si eu cum va gatiti orezul ca garnitura la carne cat mai sanatos... deoarece as vrea sa reduc cat pot consumul de cartofi prajiti. Mama mea nu stiu cum face dar il face gras ... tot timpul cand il reincalzesc raman balti de grasime .. si adauga si carne ... eu vreau sa fie o simpla garnitura care sa o fac rapid .
il iei ,il fierbi si il mananci...baltile le lasi pt alti si cuburile maggi...
Editat de raduroberti pe 2 iul 2013 23:59
|
sus |
|
gixxx
Junior member 24 mesaje
|
scris pe 3 iul 2013 16:17 de gixxx